21 november 2023

Man. 4.des. kl 18:00 inviterer vi til JULETREFF med en hyggelig HAGEVANDRING attåt!

 VELKOMMEN TIL JULETREFF I
BLOMSTERVENNERS KLUBB!


 
Mandag 4.desember kl 18:00 inviterer vi til JULETREFF med en hyggelig HAGEVANDRING attåt!
Adresse : Kringsjågrenda 1, Oslo



ERIK GUSTAVSSON trosser vinterkulda og inviterer oss med på en inspirerende «tur» og viser bilder fra sin omfangsrike og spennende hage. Her er Eriks ord om sin hageglede: 
«Som liten gutt ble jeg med bestemor og samlet potteplantestiklinger hos hennes venninner. I 12 års alderen brukte jeg lommepengene på å kjøpe mine første kaktus. Etterhvert var det største vinduet i foreldrehjemmet helt fullt! Den første lille hageflekken fikk jeg som 25 åring. Da startet jeg med å så rhododendron, spiselige vekster og mye mer. Nå har jeg nærmest en liten «skog» av vakre rhododendron, og i kveld blir dere med meg på tur inn i den.»

Vi serverer deilig mat og drikke (både vin og mineralvann), hjemmebakte kaker, kaffe/te,- god stemning hører også med!

Juletreffet er årets siste møte i Blomstervenners Klubb, og vi håper dere «går mann og kvinner av huse» og kommer!


PÅMELDING til JULETREFFET 
Pris pr kuvert: 240,-
NB. Påmeldingsfrist tirsdag 28.november.
Påmeldingen din blir registrert når vi har mottatt din betaling innen 28.nov., kr 240,
på Vipps til 18184 (BVK) eller til konto: 7877 08 28 529.
(Din betaling gjelder som påmelding.)

Meld dere på,- vi sees på JULETREFFET!

🎄

Førjulshilsen fra alle oss i styret
Kristina, Anne, Gro, Jorun, Marit og Erik







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar